no ANGEL

By | 5/10/2016 02:30:00 PM 15 comments

"Every designer needs a story. Mine is all about glamour."
- Naeem Khan


   Każda z nas wie jak ciężko jest znaleźć idealną kreację na ważne wyjście, a chyba jeszcze gorzej jak już wiemy czego chcemy a nie możemy tego nigdzie kupić. Ja mam ten problem niemalże za każdym razem, choć teraz myślałam, że będzie inaczej. Obmyśliłam krój, tkaninę i dodatki i ruszyłam na zakupy, kilka dni zajęło mi odnalezienie wymarzonego materiału, ale na szczęście się udało. Z jaką tkaniną kojarzy Wam się idealna kreacja na wielkie wyjście? Mi z koronką. Koronka jest elegancka, seksowna  i bardzo kobieca, pojawia się w kolekcjach najlepszych projektantów i pomyśleć, że do tej pory nie miałam w swojej szafie ani jednej koronkowej sukienki. Jak tylko udało mi się kupić moją wymarzoną koronkę, zasiadłam przed maszyną i zabrałam się za realizację projektu który narodził się w mojej głowie. Czasu miałam mało, ale za to dużo chęci i determinacji. Po trzech dniach sukienka była już prawie gotowa. Dumna zaczęłam przyszywać naramienniki i w tym momencie się załamałam, czemu? bo uszyłam sukienkę na lewą stronę! Oj można się zdołować...ale cóż mi zostało, musiałam wziąć się w garść, rozpruć wszystkie szwy i zacząć od nowa. Jak wyszło? Czy było warto? Sami oceńcie.


    Each one of us knows how hard is to find a perfect outfit for an important occasion. But it is even worse when you know what you are looking for, but you cannot get it anywhere. I face this problem everytime I go somewhere. Even this time when I imagined my perfect dress with an ideal fabric and all the details. Determined I went shopping and finally after few days of visiting almost all fabric stores I found my dreamt lace material. Lace is stunning, feminine, sexy and looks so luxurious. All top designers present lace outfits in their collections and it is hard to imagine that I have never had a lace dress in my closet! 
   Once I got the lace I sat down in front of my sewing machine and started to realize the project that came to my mind. Having a little time, but lots of determination, I sewed for three days. When the dress was almost ready I started to attach the epaulettes and at that moment I almost die, I sewed the dress inside out! I was so furious, but what could I do? I had to sew it again. Was it worth?
     
Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. piękna sukienka

    Pozdrawiam,
    MONIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka ;)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. koronka w kazdym wydaniu jest przepiękna ♥ Twoja sukienka ma w sobie dodatkowo coś mega eleganckiego, bardzo mi się podoba!

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) bardzo chciałam, żeby wyszła elegancka, ale z pazurem i chyba się udało:)

      Usuń
  4. Sukienka przepiękna! Warto było zagryźć zęby i się nie poddawać, bo efekt jest powalający!
    pz. teraz to i ja zaczęłam zastanawiać się nad sukienką z koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję:) namęczyłam się przy niej, ale jak teraz czytam takie miłe komentarze to wiem, że było warto:)

      Usuń
  5. dziękuję:) również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka, jestem nią zachwycona. Uwielbiam koronki, kojarzą mi się z Italian chic, który darzę wielką sympatią. Twój trud opłacił się, świetnie w niej wyglądasz. Koronka ma śliczny odcień, a sam projekt jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely lace and great effort!

    Jo x
    www.outlanderly.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę piękna!!! Jestem zachwycona, uwielbiam koronki !!!

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka. Bardzo twarzowa i subtelna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, ma swój urok :) koronka jak najbardziej jest seksowna, bo nie tylko ciuszki, ale i bielizna potrafi uwodzić wzrok :)

    Zapraszam do mnie
    http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń