Photography Part I

By | 8/23/2016 02:22:00 PM 2 comments

"Photography is the only language that can be understood anywhere in the world." 
- Bruno Barbey

  Narodziny mojego drugiego synka były dla nas wielkim wydarzeniem, chcieliśmy uwiecznić jego pierwsze chwile, dni, miesiące, lata, na fotografiach. Wpadłam na pomysł żeby zrobić małemu profesjonalną sesję u fotografa. Pomysł okazał się nietrafiony, nim znalazłam odpowiednią osobę minęło trochę czasu. Mały okazał się już "za duży" na sesję noworodkową, kręcił się i marudził. Zdjęcia wyszły słabe, za 5 fotografii zapłaciłam ponad 250 zł. Nie byłam zadowolona z sesji, maleńki nawet nie był do siebie podobny. Wtedy wymyśliłam, że sama pobawię się w panią fotograf. Pierwsze zdjęcia robiłam jeszcze tabletem, więc nie powalają jakością, z czasem kupiłam aparat. Fotografowanie zaczęło mi się coraz bardziej podobać, stopniowo przed moim obiektywem pojawiali się nowi modele. Teraz postanowiłam, że podzielę się z Wami częścią tych zdjęć;)

   The birth of our child was very important for us, we wanted to keep the first moment of his life by taking photographs. Then I decided to find a photographer to make a professional photoshoot. It takes me a while before a found a suitable person, therefore my baby was "too old" to have a newborn photoshoot. He was crying and didn't like the whole situation. I got 5 photographs that I didn't like, I could hardly recognize my son on them, I was not happy with the photoshoot, I came back home and decided to take another photoshoot by myself. Then I realized that photography is such a fun, I filled whole album with my son's photographs. Recently I got more baby models infront of my camera. Today I want to share with you some of the photographs I took during last two years. Most of them are in a quite poor quality because I took them with my old tablet. 






Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Bardzo udana sesja. Pierwsze zdjęcie urocze :) Gratuluję zdolnego modela i udanych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń