ABOUT

By | 8/23/2015 10:33:00 AM Leave a Comment




"Jeśli urodziłeś się bez skrzydeł, nie rób niczego, co przeszkodzi im wyrosnąć
"If you were born without wings, do nothing to prevent them from growing"
- Coco Chanel


Marta Kuchcińska
-Na moim blogu pragnę zaprezentować swoje własne projekty. Wszystkie zdjęcia przeze mnie publikowane przedstawiają rzeczy, które szyję w rękach, na maszynie, szydełkuję oraz tworzę przy użyciu różnych interesujących technik.   
  Nigdy nie uczyłam się szyć, moja przygoda z szyciem zaczęła się spontanicznie w marcu 2015.  Zbliżały się urodziny mojej siostry, a ja zaglądając do szafy prawie zemdlałam. Znajdowały się w niej tylko rzeczy sprzed kilku sezonów, nic na czym można byłoby oko zawiesić(będąc w ciąży, a także już po urodzeniu dziecka nie miałam ochoty biegać po galeriach handlowych, więc moja garderoba na tym bardzo ucierpiała.) W tamtym momencie nie wyobrażałam sobie chodzenia po sklepach z małym dzieckiem, więc postanowiłam kupić materiał i sama uszyć sobie kreację. Pomysł ten, delikatnie mówiąc, mógł wydawać się dziwny, biorąc pod uwagę fakt, że nigdy nic nie uszyłam i nawet nie posiadałam maszyny do szycia. No ale jak to zwykło się mówić: "Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana", więc zaryzykowałam i uszyłam sukienkę w rękach. Jak szybko się okazało było warto, gdyż sukienka zrobiła bardzo pozytywne wrażenie, i już po kilku dniach dostałam w prezencie moją pierwszą maszynę do szycia. Od tamtej pory prawie się z nią nie rozstaję, a moja garderoba zaczyna przypominać szafę Becky Bloomwood z "Wyznań Zakupoholiczki":)


I'm Marta. 
My blog is about my DIY fashion and decor. All the photos I publish present my own projects. I like trying new things, using different fabrics and techniques. I have never learnt how to sew, I just got a sewing machine few months ago and  started my sewing adventure. I hope you will like my crafts and stay with me a bit longer:)


Kontakt/ Contact

corazonfashionstyle@gmail.com




Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: