WORTH IT

By | 9/03/2016 07:04:00 AM 4 comments
   
"The best things in life are free. The second best are very expensive." 
— Coco Chanel

   Dziś chcę Wam pokazać kolejną przeróbkę bluzki, której chyba nigdy na sobie nie miałam. Historii tej bluzki nie pamiętam, nie wiem skąd ją mam, ale wiem na pewno, że znajduje się w moje szafie od bardzo dawna i tak pomyślałam, że przyszedł czas aby dać jej drugie życie:) Tak więc, bez poniesienia żadnych kosztów finansowych, przy użyciu kawałka materiału który wycięłam ze starej koszuli powstała nowa sukienka:) Falbankę umarszczyłam, nie wykończałam i nie obrzucałam jej, chciałam żeby sukienka wyglądała niedbale. Co myślicie?
   
   Today I want to show you another project made out of an old top. I don't remember the story of this top but I am sure that I have never wore it before. It spent a long time at the bottom of my closet so no it was a good moment to start wearing it, but first I had to change it. So without any expense, just with a little piece of fabric that I cut out of an old shirt I modified the top and made a new dress. Hope  you'll  like it:)



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Trochę krótka, ale pomysł bardzo fajny! Nie ma to jak odświeżyć stare ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I do feel you, i also have a lot of clothes in my closet and never wear them. It's like they are waiting to be discover. Lol! Anyways i love the color of your jacket so perfect for fall. You look so pretty.

    www.itsbeyondimaginations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I simply just like this fashion dress. You are really very beautiful.

    OdpowiedzUsuń