Prada's sweater

By | 12/10/2016 08:38:00 PM 2 comments
   "Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened." 
- Anatole France



   Nie wiem czy pamiętacie, ale poza szyciem czasem zdarza mi się znaleźć chwilę na szydełkowanie. Nie jestem w tym ekspertem i na swoim koncie mam zaledwie parę sweterków. Dziś chcę Wam pokazać sweterek, który zrobiłam dla mojej słodkiej "Prady". Już kiedyś niemalże identyczny wrzuciłam w którymś poście, ale były to tylko zdjęcia sweterka, tym razem prezentuję go na modelce:)

   You might not remember but in my free time I not only like sewing but also crocheting. I'm not an expert, I just made few little sweaters. Today I want to show you a sweater that I made for my little "Prada". I have written a post with almost identical sweater for my other dog, but that times there were just photos of the sweater, this time you can see it on my model:)



Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze: