Suede Dress

By | 9/05/2015 10:34:00 PM 2 comments


"I like my money right where I can see it... hanging in my closet."
Sarah Jessica Parker


       Na dziś mam dla Was zamszową sukienkę bez ramiączek z odkrytymi plecami.  Jest ona w kolorze szarym, z czarnymi gumkami na plecach i dekolcie. Mam mały sentyment do tej sukienki, gdyż jest to pierwsza sukienka jaką uszyłam. Było to jakieś pół roku temu, jeszcze nie miałam wtedy maszyny do szycia, więc uszyłam ją w rękach. Myślę, że jest to jeden z moich ulubionych projektów i chyba będzie mi dość trudno się z nią pożegnać w sezonie jesienno-zimowym;(


   Today strapless suede dress. Maybe I am a bit sentimental but this is a first dress I have ever sewed. Now, when the autumn is coming I have to leave it in my closet and patiently wait for the new season. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze: