Santa Claus is coming to town

By | 12/24/2015 03:37:00 PM 4 comments

"Christmas is the season when you buy this year's gifts with next year's money."
- Tally Weijl

  Wreszcie nadeszły Święta! Najpiękniejszy czas w roku, przepełniony radością i blaskiem choinki. W całym domu czuć już zapach pierników, a w radio gra "All I want for Christmas". Czy Was też ogarnęła świąteczna atmosfera? Czy tak jak ja z niecierpliwością wyczekujecie pierwszej gwiazdki i Wigilijnej kolacji? 
   Kiedy już wszystko jest przygotowane, warto poświęcić chwilę na wybranie swojej Bożonarodzeniowej stylizacji. Ja już swoją mam. W te święta wcielę się w Panią Mikołajową:) A czerwona sukienka, którą uszyłam specjalnie na tę okazję wydaje się być kreacją idealną. Szyjąc ja inspirowałam się kolekcją wiosna/lato 2016 zaprezentowaną przez Roberto Cavalli. W kolekcji tej można odnaleźć mnóstwo fajnych kreacji z falbankami, w pięknych kolorach i bardzo ciekawych fasonach. Moja sukienka powstała ze starej spódnicy i resztek materiału, znalezionych na strychu. Dziś po latach, w zupełnie innej odsłonie powraca na salony:)

Santa has to be a man 
No woman would wear the same outfit year after year.

   Finnaly Christmas has come! The best time of the year, full of joy and the shine of the Christmas decorations.  My house is filled with the smell of the gingerbread cookies and "All I want for Christmas" is on. Can you fill the Christmas atmosphere? Are you also awaiting for the first star and the Christmas dinner?
  Once everything is prepared, you can spend some time to rethink your Christmas outfit. My has already been prepared. This Christmas I want to be Mrs. Claus:) Therefore the red dress I sewed specially for this occasion seems to be perfect. To sew this dress I got some inspirations from Roberto Cavalli's spring/summer 2016 collection, where we can find some wonderful clothes with flounces, beautiful colours and styles. My dress is made out of an old skirt found in the attic. Today, after few year it has again its great comeback.



I told him all I want for Christmas was him, but what I really meant was - if you don't get me that Louis Vuitton there's gonna be issues. 

           

Wesołych Świąt!
Merry Christmas!

Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Cudna sukienka w zjawiskowym kolorze. Trochę za krótka może, no ale powstała ze spódnicy przecież...;-)
    Falbany są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze to spódnica została zamieniona na falbany, gdyż była jeszcze krótsza, a sama sukienka z dwóch niezbyt dużych kawałków materiału;) pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Niesamowita jest ta sukienka! Ja już od jakiegoś czasu poluję na czerwoną kiecke ale nie znalazłam odpowiedniej póki co. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/bezowy-trencz.html

    OdpowiedzUsuń