Can't GET you OUT of MY head

By | 1/17/2016 04:06:00 PM 7 comments

"I love the fact that I’m designing for a woman who really wants to dress up every day and not just in the evening."
- Emilia Wickstead


   Przeglądając kolekcje Emilii Wickstead zakochałam się w kilku jej projektach i zapragnęłam uszyć coś czego jeszcze nie mam. Miało to być coś innego, coś co trochę odświeży moją szafę. 
Zainspirowana, z głową pełną pomysłów skoczyłam do sklepu z materiałami i szybko zasiadłam przed maszyną. Sukienka którą uszyłam jest swobodna, casualowa, w kolorze szarym. Przez co, że wykorzystałam do jej wykonania wełnę, jest idealna na tę porę roku, ciepła, miękka i wygodna. Sukienka ta nie jest  kopią żadnego z projektów Wickstead, ale to właśnie one sprawiły, że znowu zachciało mi się coś uszyć. 
  Czy udało mi się zrealizować mój plan i uszyć coś, czego jeszcze nie mam? ... No cóż, wydaje się, że kolejna oversizowa sukienka dołączyła do swoich koleżanek:)
  Poniżej moje najnowsze dzieło oraz kilka projektów Wickstead, które były moją inspracją. Projektantka zaoferowała nam bardzo kobiece kreacje, połączenie tradycji z nowoczesnością, przepiękne tkaniny, pastele i wzory, trudno jest się w nich nie zakochać:)A tak w ogóle to nic dziwnego, że projekty Wickstead tak bardzo mi się spodobały, przecież sama księżna Kate niejednokrotnie wybierała  jej kreacje. 
  

  While I was looking through Emilia Wickstead's collections I decided to sew something new, something I haven't sewed before. Inspired, with the head full of new ideas I rushed to the fabric shop and sat in front of my sewing machine. The dress I sewed is not a copy of Wickstead's project but it was inspired by her collection. It is a casual dress, made out of a grey wool. 
  Does the dress really differ from the other dresses I have already sewed? It might seem that it is another oversized mini dress that joined my wardrobe. But anyway I still like it:)
  Below you can see my new project and some of my favourites from Wickstead's collections. The designer offers very feminine projects; beautiful fabrics, pastels and patterns. It is hard not to fall in love with them:)Anyway even the Duchess of Cambridge Kate Middleton is fond of her clothes.  


 


Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. projekty tej Pani rzeczywiście piękne, musze obejrzeć jej kolekcję. a Twoja sukienka również bardzo mi się podoba, ma piękny kolor i wyglada na bardzo wygodną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kolekcja! :D

    Zachęcam Cię do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu, w którym możesz wygrać wybraną przez siebie śliczną torebkę:
    ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywna z Ciebie Kobieta:-). Bardzo fajną sukienkę uszyłaś, pomysłową, o ciekawym kroju. Bardzo podoba mi się jej kolor i materiał jaki wybrałaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobietki dziękuję za bardzo miłe komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka wyglada na bardzo wygodna i bardzo dobrze sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń