Oh Sandy

By | 1/05/2017 12:46:00 PM 8 comments
  
"Only an excellent fabric can originate an excellent fashion." 
- Emanuel Ungaro

    I mamy już kolejny dzień nowego roku... Początek nowego roku to czas, kiedy wielu z nas chce coś zmienić w swoim życiu, rodzą się wtedy nowe marzenia, cele i postanowienia. Ale czy naprawdę musimy czekać do nowego roku, aby coś zrobić ze sobą i swoim życiem? Przecież żyjemy tu i teraz i jeżeli chcemy coś zmienić nie powinniśmy być ograniczani przez jakieś terminy, a zacząć działać od razu.  Ja moje najważniejsze marzenie powoli zaczynam realizować, jeszcze daleka droga przede mną, wiele ciężkiej pracy, nieprzespanych nocy i stresów, ale mam nadzieje, że wkrótce uda mi się spełnić moje marzenie jakim jest stworzenie własnej marki. Mam nadzieję, że już niedługo będziecie mogły nie tylko oglądać moje projekty na blogu, ale również chętnie będzie je kupować:) 
  Dziś chcę Wam pokazać sukienkę, którą uszyłam dla bardzo wyjątkowej osoby. Osobą tą jest Sandra Traczyk, modelka, studentka dziennikarstwa, Miss Mazowsza 2012, półfinalistka Konkursu Miss Polski z 2012 roku, "bliźniaczka" Oli Ciupy, a przede wszystkim niezwykle piękna, inteligentna i sympatyczna dziewczyna.

    And so we have another day of the new year... The beginning of the new year is a time when most of us wants to change something in our lives. It is a moment for new goals and dreams. I also have my own goal and to achieve it I have to face many sleepless nights, stressful situations and lots of work but I hope it is worth it. When the sewing machine appeared in my home I did not realize that it will influence my life so much. At the beginning it was supposed to fill my time during maternity leave, but after a short time it begun to be my best friend that helped me discover what my real passion is. Now after almost two years of this "friendship" my main goal is to have my own brand. I hope that soon you will not only visit my blog to see my projects but you will even more eagerly buy them:) Today I want to show you my latest design that I sewed for Sandra Traczyk, who's a model, Miss Masovia 2012, "slavic girl" and for sure one of the most beautiful, intelligent and lovable people I have ever met.


Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się sukienka, bardzo ładnie na Tobie leży :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) wiele bym dała, żeby na mnie tak leżała, ale niestety to nie ja jestem na zdjęciu;/ serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wow. Cudowna sukienka i idealna figura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Figura rzeczywiście godna pozazdroszczenia:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękna sukienka i piękna dziewczyna. Widziałam ją w teledysku Cleo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) a tak poza tym to fajna ta piosenka Cleo:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Super sukienka. Extra krój i ten materiał. Jednym słowem marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń