Inspired by Angelina Jolie

By | 10/25/2016 09:04:00 PM 7 comments
   
  "When you don't feel to dress
means you're depressed. You need a fashion shower."
- Anna Dello Russo



  Czy idealna sukienka na wielkie wyjście musi kosztować majątek? Szykując się na ważną uroczystość zastanawiamy się co na siebie włożyć, zwykle stawiamy na sukienki i za każdym razem rodzi się myśl, czy na pewno nikt nie będzie miał takiej samej kreacji? Pamiętam, jak kilka lat temu przygotowywałam się na wesele, poszukiwania mojej wymarzonej sukienki trwały bardzo długo. Wiedziałam czego chcę, miałam w głowie projekt, rysowałam go na kartkach, papierowych opakowaniach, towarzyszył mi wszędzie. Pewnego pięknego dnia trafiłam na kreację z moich marzeń w sieciówce! Kupiłam ją, byłam najszczęśliwsza na świecie. Jednak moja radość nie trwała długo. W dniu wesela okazało się, że inna dziewczyna miała taką samą sukienkę. Wyglądałyśmy identycznie! Oj można się zdołować.
     Tak więc moje pytanie brzmi, czy możemy znaleźć coś wyjątkowego, nie rujnując przy tym naszego portfela? Wiele kobiet chcąc się wyróżnić stawia na kreacje od projektantów, piękne, nietuzinkowe i często kosztujące majątek. Ale przecież nie każda z nas może pozwolić sobie na taką opcję. Zresztą taka opcja nie koniecznie musi nas ochronić przed modową wpadką. Nie raz słyszałyśmy, o gwiazdach, które włożyły na imprezę taką samą kreację. 
        Alternatywą dla odważnych mogą być secondhandy, gdzie często można wyszperać markowe ciuchy za symboliczną złotówkę. Pamiętam jak Angelina Jolie zachwyciła wszystkich na czerwonym dywanie występując w sukience z lumpeksu. Jak widać dla chcącego nic trudnego. Inspirując się Angeliną, postanowiłam pójść o krok dalej, kupiłam w secondhandzie firankę i uszyłam z niej sukienkę;) 



      Must the ideal dress for a special occasion cost a fortune? Every time we prepare for special occasion, no matter if it is a party, a wedding or an ordinary night out, we think about our outfit. When we get ready we want to look fabulous and original. And the thought that another woman may wear similar outfit to ours come to our mind. What a nightmare! I remember when I prepared for the wedding of my cousin. I imagined my ideal dress, I dreamt about it and I finally bought it in a chain store. I was so happy.... but not for long. At the wedding another girl was wearing the same dress, with the same colour, she even put similar accessories. We looked like twin sisters!   
    And now I'm asking you my dears:) Can we find something unique and chic without ruining our family budget? Lots of women wanting to look original choose designer clothes. Yes, they are glamorous and unique, but not everyone can afford such option. Anyway, I'm sure that everyone of you heard of the celebrity falling into the fashion faux pas trap of wearing the same dress with another celebrity. 
    An alternative for those with courage can be secondhand shops and vintage stores. We can find there designer outfits for one penny. I think that most of you remember when Angelina Jolie came on the red carpet wearing a dress bought in the vintage store for $26. Recently, I got inspired by her story and I went to the second hand shop with the hope of buying a beautiful dress for few pennies. Of course I didn't find any dress but I found a curtain witch I cut and change into a dress:) How do you like it?:)

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, dostać taką sukienkę w second handzie to ogromne szczęście. Ja nigdy takiego szczęścia nie miałam chodząc na wojaże po lumpeksach, niestety ;)

    Muszę przyznać, inspiracja Angeliną wypadła znakomicie. Wyglądasz jakbyś kupiła sukienkę od projektanta :)

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję za miłe słowa:) serdecznie pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Sukienka jest niesamowita, pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest WSPANIAŁA. Gratuluję :-)


    Pozdrawiam,
    A.T.
    Imperium Kobiecości
    imperiumkobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Cię masz super pomysły ten projekt jest togo dowodem super

    OdpowiedzUsuń