LOVE on the brain

By | 10/18/2016 06:55:00 PM 1 comment
"A girl should be two things:
 classy and fabulous".
- Coco Chanel


   Trochę czasu minęło od mojego ostatniego wpisu.. miałam sporo na głowie, ale już jestem z powrotem i mam dla Was nową sukienkę:)Jest to kolejna propozycja w czerni. Sukienka z charakterystycznymi rękawami, z koronką i frędzlami. Projekt dość odważny, ale jakże by mógł być inny, przecież do odważnych świat należy:)Mam nadzieję, że Wam się spodoba:)

  It has been a while since my last post. I was a bit busy, but now I'm back with my new dress. It is quite original dress with characteristic sleeves with lace and fringe. I hope you will like it as much as I do:)
Poniżej są zdjęcia przystojniaka jakiego ostatnio miałam okazję spotkać (na szczęście nie w moim domu). Mimo, że panicznie boję się pająków to temu nie mogłam się oprzeć i musiałam go sfotografować. Nie wiedziałam, że w Polsce są takie wielkie pająki.

Below you can see the photos of a spider I have recently found (thanks God not in my house:)) Though I am afraid of spider I had to took a photo of this one.


Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. myślałam, że to bluzka i spódnica! :) Ciekawy, na pewno przyciągający oko projekt :)

    OdpowiedzUsuń