Baby Pants

By | 1/03/2017 03:08:00 PM 2 comments
  

"Your first breath took ours away..."

 Na dziś przygotowałam spodnie z dzianiny dresowej. Jest to tkania z której bardzo łatwo się szyje, i można ją wykorzystać na wiele sposobów. Zapewne każda szczęśliwa posiadaczka maszyny do szycia nie raz miała okazję się nią pobawić. Tym razem wykorzystałam ją na uszycie spodni dla mojego księcia. Żeby niebyły to zwykłe spodenki, tył ozdobiłam ciekawą naszywką. Żeby ją zrobić wykorzystałam za mały już t-shirt ale wciąż z ciekawym nadrukiem (tym sposobem po raz kolejny udowodniłam, że moje zbieractwo i chomikowanie starych rzeczy ma także plusy:)). 

 Today I prepared something made with a sweatshirt fabric. The fabric is really easy to sew, so I think that every sewing enthusiast has worked with it. This time I used it to sew drop crotch boy pants. To make them more original I added a small detail on the back ( I cut the picture out of an old t-shirt). How do you like it?:)





Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Mamy ten sam t-shirt :) Fajny pomysł z tą naszywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc go nie wyrzucaj może się jeszcze przydać:) serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń