Eye of the needle

By | 2/26/2017 02:03:00 PM 1 comment

"Fashion can be bought. Style one must possess." 
- Edna Woolman Chase

    Wróciłam:) Dość długo tu nie zaglądałam. Miałam sporo na głowie. Postanowiłam zająć się szyciem na trochę bardziej poważnie. Od jakiegoś czasu zaczęłam otrzymywać od Was wiadomości z pytaniami o możliwość zakupienia moich ubrań. Najpierw czytałam je z lekkim niedowierzaniem, ale im częściej zaczęły się one pojawiać tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że to co robię może być nie tylko moją pasją, ale powoli może przerodzić się w biznes:) Pomysł ten spodobał się nie tylko mnie, ale również moim koleżankom i znajomym oraz ich znajomym:)Wszyscy bardzo ochoczo podeszli do sprawy i obecnie mam już stworzoną małą listę klientów czekających na rozpoczęcie mojej działalności. W ciągu najbliższych dni postaram się Wam przekazać więcej szczegółów, a tymczasem moja nowa sukienka, którą oczywiście będziecie mogły zamówić na stronie już niebawem:) Sukienka jest wykonana z przepięknej tkaniny żakardowej, którą już wcześniej miałam okazję wykorzystać na sukienkę uszytą dla naszej pięknej Slavic Girl.











Starszy post Strona główna

1 komentarz: