Ballerina

By | 8/18/2015 08:16:00 PM 2 comments
  
"Cinderella is a proof that new pair of shoes can change your life"

 Właśnie skończyłam moją drugą spódnicę z tiulu, tym razem postawiłam na pudrowy róż. Myślałam, że wyjdzie trochę za słodka ale ostatecznie jestem zadowolona. Mam nadzieję, że Wam również się podoba:)


 I have just finished my second tulle skirt. Its colour is powder pink therefore I thought that the skirt might look too sweet, but finally I think it's OK. I hope that you like it:)




Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Jest szansa na tutorial? Albo napisz kilka zdań w komentarzu, jak szyłaś - z warstw? z koła? jak powstał pasek? ma zamek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyłam z warstw, wydawało mi się, że tak jest łatwiej. W pasek jest wszyta gruba gumka, którą obszyłam tym samym materiałem, który użyłam na podszewkę oraz warstwa tiulu, ale jest też zamek. Nie wiem czy tak się to robi, dlatego nie dodaję tutoriali. Zapewne w internecie można znaleźć masę prostszych sposobów na uszycie takiej spódnicy. Szyję od niedawna i wszystko robię na zasadzie prób i błędów. Może wrzucę któregoś dnia więcej zdjęć. Tutaj możesz zobaczyć wersję mini tej spódnicy. http://corazonfashionandstyle.blogspot.com/2015/08/kids.html
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń