on TOP of the world

By | 2/07/2016 03:51:00 PM 1 comment

"Fashion has a right to exist, because it permits the people to define themselves over and over again".
- Ann Demeulemeestre

 Każda z nas ma w szafie ulubioną sukienkę, parę jeansów czy bluzkę, w której czuje się dobrze i wygodnie.  W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać mój ulubiony top. Uszyłam go w wakacje ale jakoś nie miałam okazji wcześniej o nim napisać.
  Tak więc, uszyłam go z grafitowej dzianiny dresowej, a do zrobienia napisu użyłam eko skórę w kolorze białym i czarnym. Ogólnie był on bardzo prosty w wykonaniu, jedynie napis sprawił mi trochę kłopotów, a zwłaszcza mozolne przyszywanie każdej literki. Jak Wam się podoba?


   I'm sure that each one of you has your favourite dress, a pair of jeans or other piece of clothing that is comfortable and looks good on you. 
  Today I want to show you my favourite top. I sewed it in summer but I didn't have time to show it. It was the first top I have ever sewed. The top is made out of a graphite sweatshirt and faux leather. It is loose and very comfortable, looks really hot with skinny jeans. It was quite easy to sew it and the most difficult part was cutting out the letters and sewing them on. How do you like it?

Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Świetny! Bardzo podoba mi się Twój top i naprawdę podziwiam. W szczególności za to przyszywanie każdej literki. Praca na pewno mozolna, ale efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń