Do it yourself

By | 11/23/2016 02:46:00 PM 6 comments
    

"Be yourself and create your own pathway."
- Nicky Zimmermann



  W internecie można znaleźć wiele ciekawych pomysłów na przeróbki, jedne są prostsze inne bardziej zaawansowane. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby zrobić wpis w którym, podzielę się z Wami jak powstają moje przeróbki. Ale jak zwykle pomysł przyszedł mi do głowy dopiero po tym jak już przeróbka została dokonana i wisiała w szafie. Skoro nie mogę się z Wami podzielić zdjęciami z procesu powstawania mojej nowej sukienki to chociaż opiszę mniej więcej z czego powstała i jakie zmiany wprowadziłam.


Do wykonania tej sukienki użyłam męską koszulę w rozmiarze XXXL. 
- przecięłam koszulę w miejscu, w którym wyznaczyłam swoją talię,
-zwęziłam koszulę i dopasowałam do swojej sylwetki,
- na dolnej części koszuli zrobiłam duże zakładki, które mocno zaprasowałam,
-mankiety wykorzystałam na zrobienie baskinki, którą wszyłam w momencie łącznia górnej i dolnej części koszuli,
-Obcięłam i zwęziłam rękawy. Następnie wykończyłam je koronką i ponownie wszyłam,
-Obcięłam kołnierzyk, przecięłam na pół i zrobiłam z niego "pagony" na ramiona,
- Dodałam ozdobne guziki.

Jak Wam się podoba:)?



   There are lots of interesting diy projects in the internet, some of them are easy to make and some are quite difficult. Recently a thought of writing a post about my diy project has come to my mind. But when the thought came my project was almost finished, so I cannot share with you any photos from the process of creation, but only the final effect with description of changes I made.


To make my new dress I used XXXL man shirt.
- I cut the shirt in a place of my waistline,
- I narrowed the shirt and fitted it to my body,
I made two folds, at the bottom part of the shirt, 
- I cut out the cuffs and changed them into a peplum, 
- I sewed the bottom part of the shirt with the top again,
- I cut out the sleeves, narrowed them and finished them with lace,
- I cut the collar, divided it into two and change it into epaulettes on the shoulders,  
- I sewed the sleeves into again,
- I added new buttons.

What do you think?:)








Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy: