A very BAD top

By | 8/26/2015 11:10:00 PM Leave a Comment


       “I love new clothes. 
If everyone could just wear new clothes everyday, I reckon depression wouldn’t exist anymore.”
― Sophie Kinsella, Confessions of a Shopaholic

    Wydaje mi się, że nie jedna kobieta zgadza się ze słowami Sophie. Kto wie może kiedyś "zakupowa terapia" będzie powszechnie stosowana, jestem pewna, że przyniosłaby niewiarygodnie dobre rezultaty:)  
    A na dziś mam dla Was krótki top z dzianiny dresowej ze skórzanym napisem i ćwiekami, który uszyłam jakiś czas temu. Top połączyłam z krótkimi szortami i moimi ukochanym botkami z H&M. Do tego dodałam plecak worek i mogę ruszać na mały shopping:)


    I think that lots of women agree with Sophie. Who knows maybe one day "shopping therapy" will be something commonly used. I'm sure that it would give incredible effects:)
    For today, I preapred a crop top made of sweatshirt fabric. There is an iscription BAD made of leather on it. In the photo below I'm wearing it with white shorts and balck suede ankle boots from H&M. With a sack-bag in my hand I'm ready to go shopping:)   





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: